#Polycom #Plantronics #Poly #UpdateYourVision
Firmy Plantronics i Polycom połączyły siły w 2018 roku pod hasłem „Better together”. Następnie, w połowie marca 2019 poszły o krok dalej i stworzyły nową, wspólną markę – Poly. Jak mówią o sobie – misją nowego brandu jest codzienne tworzenie nowych możliwości komunikacji pomiędzy ludźmi na różnych płaszczyznach, w ciągle zmieniającym się świecie.
Poly – the power of many
Nazwa Poly oddaje różnorodność i wielkość doświadczeń, kompetencji i oferowanych produktów w dziedzinie systemów audio i wideo. Logo firmy Poly oraz kolor lawy to nawiązanie do 60-letniego doświadczenia firmy Plantronics w sektorze lotniczym, a także do jednego z najpopularniejszych telefonów konferencyjnych marki Polycom, który jest jednocześnie jednym z najbardziej popularnych produktów tego Producenta.
„Widzimy nieograniczone możliwości w obszarach komunikacji i współpracy między ludźmi. (…)” powiedział prezes i dyrektor marki Poly, Joe Burton.
Jest kilka obszarów, na których firma Poly będzie koncentrować swoje działania
Największy nacisk zostanie położony na:
– usprawnianie mechanizmów współpracy między ludźmi zgodnie z ich potrzebami,
– środowiska robocze i zapewnianie ich intuicyjnego działania,
– nowoczesne przedsiębiorstwa i projektowanie przeznaczonych na urządzenia mobilne rozwiązań dla ich pracowników,
– rozbudowę usług przetwarzania w chmurze, dzięki którym użytkownicy i zespoły informatyków będą mogli efektywniej korzystać ze swoich urządzeń.
„Nasza nowa marka reprezentuje różne elementy naszych dotychczasowych dokonań, które teraz chcemy ze sobą połączyć, aby umożliwić ludziom pracę w znany już wszystkim sposób, to znaczy z dowolnego miejsca i przy użyciu różnych narzędzi do pracy grupowej” — powiedziała Amy Barzdukas, wiceprezes i dyrektor ds. marketingu w firmie Poly.
My trzymamy kciuki za tą zmianę i będziemy Was na bieżąco informować na temat korzyści, jakie za sobą niesie.
Opracowanie tekstu: Małgorzata Stasiak