#Polycom #Plantronics #Poly #UpdateYourVision

Firmy Plantronics i Polycom połączyły siły w 2018 roku pod hasłem „Better together”. Następnie, w połowie marca 2019 poszły o krok dalej i stworzyły nową, wspólną markę – Poly. Jak mówią o sobie – misją nowego brandu jest codzienne tworzenie nowych możliwości komunikacji pomiędzy ludźmi na różnych płaszczyznach, w ciągle zmieniającym się świecie.

Poly – the power of many

Nazwa Poly oddaje różnorodność i wielkość doświadczeń, kompetencji i oferowanych produktów w dziedzinie systemów audio i wideo. Logo firmy Poly oraz kolor lawy to nawiązanie do 60-letniego doświadczenia firmy Plantronics w sektorze lotniczym,  a także do jednego z najpopularniejszych telefonów konferencyjnych marki Polycom, który jest jednocześnie jednym z najbardziej popularnych produktów tego Producenta.

„Widzimy nieograniczone możliwości w obszarach komunikacji i współpracy między ludźmi. (…)” powiedział prezes i dyrektor marki Poly, Joe Burton.

Jest kilka obszarów, na których firma Poly będzie koncentrować swoje działania

Największy nacisk zostanie położony na:

– usprawnianie mechanizmów współpracy między ludźmi zgodnie z ich potrzebami,

– środowiska robocze i zapewnianie ich intuicyjnego działania,

– nowoczesne przedsiębiorstwa i projektowanie przeznaczonych na urządzenia mobilne rozwiązań dla ich pracowników,

– rozbudowę usług przetwarzania w chmurze, dzięki którym użytkownicy i zespoły informatyków będą mogli efektywniej korzystać ze swoich urządzeń.

 „Nasza nowa marka reprezentuje różne elementy naszych dotychczasowych dokonań, które teraz chcemy ze sobą połączyć, aby umożliwić ludziom pracę w znany już wszystkim sposób, to znaczy z dowolnego miejsca i przy użyciu różnych narzędzi do pracy grupowej” — powiedziała Amy Barzdukas, wiceprezes i dyrektor ds. marketingu w firmie Poly.

My trzymamy kciuki za tą zmianę i będziemy Was na bieżąco informować na temat korzyści, jakie za sobą niesie.

Opracowanie tekstu: Małgorzata Stasiak

Małgorzata Stasiak

współpraca ludzi wzbogaca 🙂

Słucha, tworzy i pisze, żeby pokryć na rynku technologiczne nisze.

m.stasiak@visioncube.pl