Rozmowa Małgorzaty Stasiak – Marketing Manager w VisionCube S.A. z Magdaleną Wąsiewicz – Channel Manager EE Poly

Małgorzata Stasiak, VisionCube S.A.: Kiedy jakiś czas temu rozmawialiśmy z Jakubem Abramczykiem (Poly Sales Director Eastern Europe przyp. red.), Kuba wskazywał Trio jako produkt strategiczny marki Poly i „serce” sali konferencyjnej. Trudno nadal się z tym nie zgodzić – widzimy u naszych klientów wciąż bardzo duże zainteresowanie tym urządzeniem i jego funkcjonalnościami. Jakie są strategiczne produkty z portfolio dawnego Plantronics, które zostały teraz wcielone do marki Poly? Na co stawiacie w pierwszej kolejności?

Magdalena Wąsiewicz: Rozwijamy nasze portfolio produktów, tak aby dotrzymać obietnice daną klientom – być producentem, który dostarcza urządzenia do każdej formy komunikacji międzyludzkiej, niezależnie od tego, gdzie i przy użyciu jakiej platformy ona się odbywa. Trio nadal pozostaje naszym produktem strategicznym i sercem sal konferencyjnych. Jest to urządzenie, które można w łatwy sposób rozszerzać o kolejne elementy i wspierać znacznie więcej procesów biznesowych związanych z komunikacją. Od momentu powstania nowej marki tworzymy i dodajemy urządzenia, które mają z założenia być proste i funkcjonalne dla każdego użytkownika – mam na myśli np. Polycom Studio czy EagleEye Cube Camera. Pod nową marką Poly rozwijamy nadal wszystkie produkty Plantronics. Natomiast przełomowym produktem i strategicznym z tego portfolio jest Elara 60 Series. To urządzenie zwiększy komfort i zmieni system pracy w przestrzeni open space szczególnie dla firm, które stosują system hot-deskowy. 

MS: W czym upatrujesz największe szanse, jeśli chodzi o połączenie się marek Plantronics i Poly?

MW: Połączenie marek daje nam unikalną możliwość zaadresowania wszystkich potrzeb komunikacyjnych w zakresie jednego dostawcy. Jako Poly chcemy wykorzystać wysokie kompetencje obu firm: Plantronics i Polycom w dziedzinie audio i wideo. Chcemy także rozwijać ofertę inteligentnych urządzeń końcowych połączonych w ramach zintegrowanych platform do komunikacji i pomagających użytkownikom skoncentrować się na wykonywanych zadaniach, uprościć obsługę i zniwelować bariery geograficzne typowe dla współczesnych środowisk pracy.

MS: Z czym dla Ciebie przede wszystkim wiąże się „The power of many” i „Better together”?

MW: Dla mnie to ogromna satysfakcja i radość, że mogę zaproponować moim klientom znaczenie więcej usług i produktów. Wiem, że tym samym sprawiam, że ich praca jest przyjemniejsza i łatwiejsza. I to wszystko dzięki mojej pracy.

MS: Jakie korzyści biznesowe niosą za sobą produkty Plantronics?

MW: Produkty Plantronics wspierają przede wszystkim naszych klientów w codziennej komunikacji, pozwalają słyszeć i być dobrze słyszanym, odnaleźć koncentrację, tam, gdzie trudno ją znaleźć przy zachowaniu bezpiecznej i higienicznej pracy oraz wysokiego komfortu użytkowania.

MS: Co jest kartą przetargową produktów Plantronics? Czym wyróżniają się spośród produktów konkurencyjnych?

MW: Karta przetargową naszych produktów jest ich jakość wykonania oraz zastosowane technologie takie, jak WindProof, Active Noice Cancelling i inne. Jesteśmy zdecydowanie liderem na rynku, jeśli chodzi o wprowadzanie nowych patentów i technologii – byliśmy pierwszą firmą, która wprowadziła słuchawki biznesowe z certyfikatem DECT Security lub bez wysięgnika mikrofonu. Tak jak kiedyś dzięki nam człowiek mógł być słyszany z kosmosu (w lipcu 2019 świętowaliśmy 50. rocznicę tego wydarzenia) – tak jeszcze niejeden raz umożliwimy zrobienie dużego kroku w rozwoju technologii.

MS: Jaki rodzaj produktu/jakie technologie zawładną branżą w przyszłości?

MW: Z całą pewnością nowoczesne rozwiązania dla przestrzeni biurowych są wyzwaniem przyszłości z dużym potencjałem rozwoju. Akustyka i dobre samopoczucie pracownika staną się kluczowymi zagadnieniami organizacji pomieszczeń biurowych. My w Poly już o tym wiemy. Opracowaliśmy rozwiązania, zaczęliśmy je wdrażać. Już niebawem artykuł na temat zagrożeń, jakie czyhają na osoby pracujące na open space’ach – i o tym, jak możemy im pomóc.


Magdalena Wąsiewicz
Channel Manager EE Poly

Od ponad 10 lat pracuję w sektorze IT oraz telekomunikacyjnym. Swoją karierę zawodową zaczynałam od pracy w telemarketingu i Contact Center, by następnie podjąć wyzwania w międzynarodowych przedsiębiorstwach. Skutecznie buduję sprzedaż poprzez kanały partnerskie i aktywnie wspieram partnerów w działaniach marketingowych. Z powodzeniem zarządzam międzynarodowymi projektami, szczególnie w sektorze B2B. Przez ostatnie 3 lata pracuję zgodnie z zasadami smartworkingu, równocześnie wdrażając tę ideę na polskim rynku. Od marca 2019, jako Ambasadorka i Manager Kanału Partnerskiego EE firmy Poly, moim celem jest to, aby każde biuro w naszym kraju i regionie posiadało bezpieczną akustykę pracy i wspierało skuteczną współpracę międzyludzką.